Zoef robot
Zoef Robot geeft met een ouderwets servicegerichte en persoonlijke aanpak en Nederlandse nuchterheid een kwalitatief betrouwbare en betaalbare Robotfamilie voor ieder huishouden.
robotstofzuigers robotmaaier
9,0

• Andre van hilst
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Super service. Ik kan nu al niet meer zonder jannie

• Corstiaan De jong

Service uitstekend denken mee

• Hoe beoordeel je Zoef robot?

• Steen
    Review voor Zoef robot

Robotmaaier Betsie die nu ruim een jaar probleemloos haar rondjes draait in de tuin, had een probleempje met een contactplaatje waardoor ze niet goed kon opladen. Een mailtje en binnen 24 uur een nieuw plaatje gekregen. Zelf plaatsen was een eitje en Betsie kan haar werk weer vervolgen
    Erg blij mee!!

• M.A. de Klein

Goed bedrijf

• Cheryl
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Klantvriendelijke medewerkers met heel veel geduld. De service van Zoef is uitstekend!

• Koos Palte
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Prima service. Product stond niet op de website maar met persoonlijk contact toch mijn onderdeel gekregen

• bj m

Slecht telefonisch te bereiken
    Verder snelle levering
    Producten werken goed

• Anja de Pon
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Na enkele malen tevergeefs telefonisch contact te krijgen, lukt het via e-mail wel. Prettig contact gehad met ze en de verklaring dat het door de vakantietijd komt. Ik had ook de pech dat de raamrobot niet werkte. Raamrobot teruggestuurd en er wordt nu een nieuwe opgestuurd.

• Onno

Allemaal in orde

• Marianne
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Tevreden over bestelproces en levertijd

• Robert L.
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Snelle levering. De installatie door het bedrijf dat hiervoor was ingehuurd liet nog 2 weken op zich wachten, en de installateur deed het installeren prima maar snapte weinig van de werking van de app en het apparaat zelf

• LM
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Prijs is goed alleen hij zuigt niet als op als het een beetje lang is zoals een grasspriet

• Toby Frazer
    Review voor Zoef robot

Teun maait hier inmiddels naar volle tevredenheid het gras, laat zich enorm makkelijk instrueren en de kwaliteit is boven verwachting goed.
    Kortom…. 100% tevreden.

• Peter van Eck
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Snel en duidelijk antwoord op vragen vooraf, snelle complete levering.

• Tammy De Schryver
    Review voor Zoef robot

Een uitgebreid informatie over elk van hun producten en professioneel

• X
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Aanvankelijk wat mindere ervaring, maar is wel rechtgezt.

• Hans
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Lekker Willem snel in huis gekregen. Keurige verpakking! Zou je eigenlijk gratis moeten kunnen terugsturen voor hergebruik ipv in de papiercontainer.
    Handleiding moet een update krijgen wat betreft de nederlandsche vertaling. Ik kan me voorstellen dat het niet voor iedereen altijd even makkelijk is.
    Doet z’n werk verder prima. Ook de hondenharen worden goed verwerkt. Zonder het centrale afzuigstation kan ik me voorstellen dat het opvangbakje te klein is.

• Mark van de Ven
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Zoals altijd, goede producten en snelle service.

• Karine Keuleers

• Inge
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Ik heb een retour product gekozen omdat dat enorm scheelde in prijs.. aangezien een zoef robot voor mij ook een probeersel is nam ik daar genoegen mee! Ik heb geen spijt.